Jumaat, 17 Februari 2012

musnah dah semuanya....harapanku,impianku,cita-citaku....semuanya dah hancur...ape yg aq harapkan selama nie da berakhir...kisah aq ngan die da berakhir...aq bertepuk sebelah tangan...hahhaha...:')...

tue perasaan aq skang nie...ta ley na gambarkan....sedih,pilu,kecewa,patah hati,sakit,....macam2 lagi laaa....kalo boley na jew aq ubah perasaan aq nie trus...tp ta boley...ati aku kalo da syg akn selamanya syg...

da lame aq tahan perasaan aq nie..aq sabar biler dpt tau die suke owg lain laa....ta prnh sekalipon aq marah kn die....sebab aq rasekan hati aku nie hanya untuk die...dan perancangan untuk ambil die sebagai isteriku yg sah dah musnah...

aq ta ley tahan lagi...ase sakit hatiku yg amat sgt...aq ase cam nak keluarkan hati aku pastu rendam dalam acid...bagi ilang perasaan tue...sbb aq da ta tertanggung da perasaan nie...die da ade owg lain...

nie lagu yang aq ciptakan untuk die...kisah cinta aku pada die....



KISAH CINTA 


Wajahmu indah bagai disulami permata,
Bibirmu mampu memekarkan sejuta bunga,
Matamu berkelip ibarat bintang di langit sana,
Indah sungguh paras rupa ,

Sayangku,
Kau gadis pilihan,
Menatapmu tiada tertahan,
Ibarat menunggu bulan jatuh ke riba,

(CHORUS)
Senangnya dalam hati jika dapat memilikimu,
Akanku jagamu sepenuh hatiku,
Tiada noktah dalam cintaku,
Penuhkanlah hatimu dengan cintaku,

Senangnya kau jatuh hati ,
Senangnya engkau mempercayai,
Senangnya untuk engkau dimiliki,
Jagalah dirimu dari disakiti,

Tepat hari kelima ku mengetahui,
Segalanya tentang dirimu sayang,
Hadir dalam hidupku tanpa diduga,
Menjengah menerusi hati ini,

(CHORUS)
Sayangnya pintu hatimu diketuk ,
Kau tinggalkan aku keseorangan,
Aku meratapi pemergianmu kekasih,
Agar kau tahu aku hanya inginkanmu seorang.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan