Sabtu, 18 Februari 2012

DARI KEKASIH YANG TIDAK DIKASIHI...

hati aku nie hanyalah untuk orang yang benar2 sayang n cintakan aku...
aku cuba untuk mencari...
tapi sampai sekarang aku ta jumpa lagi...
aku ingatkan da jumpa 
namanya ROSE DIANA NATASHA...
tapi salah...
dia bukanlah orangnya...
even aku dah buat solat istikarah...
dan wajah yang muncul dalam mimpiku adalah wajah dia...
hati aku,perasaan aku,jiwa aku...
semuanya da sebati ngan nama dia...
da sebati ngan perangai dia...
da sebati ngan perasaan dia...
tapi akhirnya aku dapat rasakan yang ape yg aku impikan selama nie takkan terjadi...
aku cuma harapkan kau jumpa orang yang lebih baik dari aku...
lebih menyayangi kau dari aku...
lebih mencintai kau dari aku...
mampu ada untuk kau tika kau gembira,sedih,sakit....
sanggup tunggu kau untuk menerima dia...
aku harap kau bahagia ngan pilihan kau...
kerana aku tau kau tak bahagia ngan aku...
kau memilihku kerana perasaan kasihan...
aku harap kau dapat lelaki yang mampu menurunkan airmatanya ketika bersama kau...
mampu menangis apabila lihat kau bersedih...
tidak akan menduakan kau walaupun ramai lagi yang inginkan die...
tidak pernah tinggalkan kau...




AKU BERHARAP KAU MAMPU HIDUP TANPA DIRIKU...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan