Rabu, 29 Februari 2012

Isnin, 27 Februari 2012

aku cuma mahukan kau dihatiku...
untuk ku belai...
untuk ku sayangi...
untuk ku mencintai....
untuk ku menjagai....


aku cuma mahukan kau dihatiku...
kerana kau memahami diriku...
kerana kau menyayangi diriku...
kerana kau mencintai diriku...
kerana kau menjagai aku...


aku sakit kerana....
aku sayangkan kau...
aku cintakan kau...
aku rindukan kau...
aku gilakan kau...


aku gila kerana....
aku sangat mencintai kau...


tapi tue semua tak penting...
apa yang penting sekarang adalah hidup aku nie cuma untuk diri kau...
apa yang penting sekarang adalah hatiku telah dipenuhi oleh kau....
apa yang penting sekarang adalah jiwa dan ragaku adalah milik kau...


MY LIFE ARE JUST FOR YOU , OKAY???

Ahad, 26 Februari 2012

HIDUPKU TAK LAMA

kesakitan???
ape tue???
aq da lupakan dah...
even penyakit tue ade...
tapi aku kene kuat...
skang baru aku tau kenapa idung aku selalu berdarah...
rupenya penyakit tue nak datang...
aku na lupakan segala2nya...
aku kene tinggalkan orang yang aku sayang...
bukan takdir aku untuk berkahwin satu hari nanti...
entah sampai bila aku akan hidup pon aku ta tau...
maaflah kita ta boleh bersama....
kita bukan dicipta untuk bersama...
aku kena matikan perasaan aku...
Allah lebih sayangkan aku...
maafkan aku k kawan2...

Jumaat, 24 Februari 2012

juz too many problem to handle rght now...
ase cm ta ley na pikul da...
sape2 tlg laaa amek sikit problem aq n then settlekan...
juz help me k...
i want ths thng walk away jew...
pegi je laaa dr idup aq nie...
aq nak ko pegi ley tak??
pening pale aq...
migrain aq dtg jew...
hidung asyk kuar darah...
aq arap sebelom aq pergi biarlah ade org disisi aq cm dalam cter patah seribu tue...
ade ngan aq bila sampai ajal aku...
aq dpt ase cm ajal aq da dekat...
tp tue sume di tgn tuhan...
aq nak adiahkan sebentuk cincin utk die...
supaya die simpan bila aq ta de nanti...
even parents aq pon ta tau bnda nie...
huhuhu...
aq cuma nak kan idup aq epi hingga ajal dtg menjelma...

Rabu, 22 Februari 2012

putus nyambung

Ini mimpi anak remaja
Seindahnya mimpi para dewa
Tak pernah berhenti ceritanya
Yang biasa jadi tak biasa
*
* Memangnya dunia ini punyamu
Apa memang hanya ada kamu
Banyak yang bisa menggantikan
Putus satu tumbuh seribu

reff: 
Putus nyambung putus nyambung putus nyambung
Sekarang putus besoknya menyesal
Kalau loe laku hari ini putus
Ya putus aja

Putus nyambung putus nyambung putus nyambung
Kalau dekat benci kalau jauh kangen
Lihat saja nanti apa yang terjadi
Putus ataukah nyambung

Aku tau kamu masih suka
Aku dan kamu memang gengsian
Sampai kapan harus begini
Putus nyambung putus nyambung terus

repeat reff
repeat *
repeat reff [2x]
Putus nyambung putus nyambung putus nyambung putus nyambung
Putus nyambung putus nyambung putus nyambung putus nyambung
Gitu dong…
Ngarep loe..



PERCINTAAN INI AKU TAK PERNAH JANGKA AKAN BERLAKU...
PERPISAHAN INI JUGA AKU TAK PERNAH TERFIKIR AKAN BERLAKU...
TAPI APAKAN DAYA JIKA ENGKAU SUDAH MENOLAKKU...
UNTUK MENERIMA ORANG LAIN...
AKU LEPASKANMU...
SESUNGGUHNYA HATIKU TAK PERNAH BERHENTI UNTUK MENYAYANGI DAN MENCINTAIMU...
KAU SEDARKAH ITU??
AKU TIDAK PERNAH TINGGALKANMU KESEORANGAN...
KAU INGATKAH ITU??
CUBA KAU BERHENTI DAN FIKIRKAN TENTANG KITA DAHULU...
KEMESRAAN,KEBAHAGIAAN,KESETIAAN
KITA DAHULU...

sElAgI mAsIh AdA!!!

selagi masih ada rindu didalam hatiku ini...
selagi masih ada rasa sayangku kepadamu...
selagi masih ada perasaan gembira bila kumelihatmu...
selagi masih ada perasaan cintaku padamu...
selagi masih ada perasaan kasih kepadamu...
selagi masih ada dirimu didalam jiwa dan ragaku...
selagi masih ada impian untuk ku memilikimu...
selagi masih ada hati kepadamu..


terima kasih ku ucapkan padamu kerana masih ada didalam hatiku...

Selasa, 21 Februari 2012

KENAPA KAU NAK SAKITKAN HATI AKU LAGI???
TAK CUKUP KEW KAU SAKITKAN DULU...
HMM..
SEDIH BILA AKU TAHU TENTANG BENDA TUE...

MY LIFE ARE JUST FOR YOU 
ROSE DIANA NATASHA!!!

baWAku PErgI

Bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

Tengah malam nanti
tolong jangan lupa
jangan munkir janji
aku dah teruja
sudah cukup lama
aku tunggu saat ini
sejak kali terakhir kau hantar pulang
hidup sungguh sepi
tolong jangan bilang mama
tolong jangan bilang papa
malah jangan bilang teman karibmu
jangan bilang sesiapa

Oh Buku merah jangan lupa bawa
moga-moga belum tamat tempoh
kali ini kita pergi lebih lama
pergi lebih jauh,ayuh

Bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

Mata dalam kaca, topi berceloreng
sarung tangan hitam, atas muka ada topeng
hanya perlu siul, tidak muka ada topeng
hero sudah sampai, cepat terjun dari oteng
kita terus ke sempadan aku pacu, engkau bonceng
bawa bekal air muka cuci aib bopeng
lari dari kewajipan, tanggungjawab ponteng
lari dari kenyetaan, mula kisah dongeng

Tinggalkan dataran, puncak dunia kita duga
tinggal kemewahan cuba cara hidup purba
lari lari baling bola salji depan gua
sambil cari yeti kita boleh cari (what?)
tinggal kemewahan cuba cara hidup urba
lari lari baling bola salji depan ga
tidak jumpa yeti moga-moga jumpa syurga

Bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

Bila kita pergi
apakan berlaku
siapakan peduli
siapa ambil tahu
hidup kita tempuh
untuk apa saja
tidak kira mana kembara membawa
kita kan bersama

Oh Buku merah jangan lupa bawa
moga-moga belum tamat tempoh
kali ini kita pergi lebih lama
pergi lebih jauh,ayuh

Bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali


dEnGaRlAh BiNtAnG hAtIkU

Dengarlah bintang hatiku 
Aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku 
Hanya kaulah yang ku tuju 

Dan teringat janjiku padamu 
Suatu hari pasti akan tepati 
Reff: 
Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Dengarlah bintang hatiku 
Aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku 
Hanya kaulah yang ku tuju 

Dan teringat janjiku padamu 
Suatu hari pasti akan tepat 

Reff: 
Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Karena bagiku…. 
Engkaulah nyawaku…

Isnin, 20 Februari 2012

sOmEoNe LiKe yOu

I heard that you're settled down
That you found a girl and you're married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things I didn't give to you.

Old friend, why are you so shy?
Ain't like you to hold back or hide from the light.

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead, "
Yeah

You know how the time flies
Only yesterday was the time of our lives
We were born and raised
In a summer haze
Bound by the surprise of our glory days

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I'd hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."
Yeah

Nothing compares
No worries or cares
Regrets and mistakes
They are memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."
Yeah

sAaT kAu PeRgI

SAAT KAU PERGI BERLINANG LAH AIR MATAKU 
Betapa singkat ku rasakan kebahagiaan itu
kini lenyap lah sudah oooh...


(***) 
tak pernahku ingin kan perpisahan ini terjadi
ku hanya bisa merelakan jika memang 
kau pikir inilah yang terbaik


Reff :
tak perlu kau beri alasan 
mengapa kau ingin pergi meninggalkan diriku
karena ku yakin mungkin semuanya itu bisa

membuatmu bahagia 
sepenuhnya ku menyadari

bahwa cinta itu tak meski harus memiliki
namun ku akan terus selalu menyanyangi dirimu  
setulusnya hatiku


tak pernahku ingin kan perpisahan ini terjadi
betapa singkat ku rasakan

kebahagiaan itu kini lenyaplah sudah...

tErLaLu mEnCiNtAiMu

Sakit, perih, menusuk hatiku
Saat kamu ucap kata itu
Ku hanya bisa meneteskan air mata
Jatuh rasanya langit ini

Apa salahku
Sampai kau tega tinggalkan ku
Padahal aku telah berikan segalanya
Belum cukupkah dirimu
Rasakan cinta tulus ku
Selama ini hidupku hanya untuk kamu

Benarkah salahku
Ku terlalu mencintaimu
Hingga kau buat aku terlarut kedalam
Mungkin ku tak bisa hidup
Tanpa kamu di sisiku
Ku yakin bisa melewati
Tapi berat sayang

Sakit, perih, menusuk hatiku
Saat kamu ucap kata itu
Ku hanya bisa meneteskan air mata
Jatuh rasanya langit ini

Apa salahku
Sampai kau tega tinggalkan ku
Padahal aku telah berikan segalanya
Belum cukupkah dirimu
Rasakan cinta tulus ku
Selama ini hidupku hanya untuk kamu

Benarkah salahku
Ku terlalu mencintaimu
Hingga kau buat aku terlarut kedalam
Mungkin ku tak bisa hidup
Tanpa kamu di sisiku
Ku yakin bisa melewati
Tapi berat sayang

jOdOh dI TaNgAn TuHaN

aku punya dunia
duniaku begini
ku punya mata
ku punya telinga



jangan anggap ku batu
yang tanpa perasaan
melihatmu dengannya 
aku panas

ku punya dunia
duniaku begini
ku punya hati
punya perasaan

coba raba batinku
coba tatap mataku
melihatmu dengannya
ku cemburu

reff:
cinta mengapa harus rumit
biar begini wanita ku nanti satu
siapa dia biar hatiku yang tahu
ku pasti setia tapi nanti

cinta bisakah jadi mudah
kau bersamanya masa aku harus diam
biar aja kita jalan masing-masing
jodoh di tangan tuhan
biar saja

ku punya dunia
duniaku begini
ku punya hati
punya perasaan

coba raba batinku
coba tatap mataku
melihatmu dengannya
ku cemburu


bez sgt dpt lepak waktu nie...
dowg epikan aq waktu aq ngah berduka...
thnx guyz n gurlz...
Alhamdulillah...
dia da mule menerimaku...
huhuhu...
insyaallah aku jaga die betul2...
terima kasih Ya Allah...
aku janji aku takkan kecewakan kau k...
aku janji aku takkan tinggalkan kau walau ape pon berlaku k...
kita akan tetap bersame k...



saya sayang awak sangat2 laaa!!!
huhuhu

Ahad, 19 Februari 2012

my life had begin back today...
hidup aq da mula balik...
aku ta boleh patah balik...
semua yg da berlaku dulu aq kene lupakan...
aq hanya perlukan masa untuk membaiki semula hidupku ini...
untuk menjadi hidup yang lebih sempurna dari sebelum ini...
aq akan sentiasa mencuba walaupon gagal...
bagiku gagal sekali tak bermakna gagal selamanya...
cuma apa yg aq perlu lakukan ialah melupakan ape yg da berlaku diantara dia...



INSYAALLAH!!!!
AZRI , KAU BOLEH LAKUKAN NYE....
DOA AZRI....



Sabtu, 18 Februari 2012

dari sebab mata aku mula jatuh hati pada kau...
bila da kenal , nama kau mula selalu meniti kat bibir aku...
apabila aku selalu memanggil namamu , hatiku menerbitkan rasa rindu...
setelah rasa rindu muncul , perasaan sayang menjengah masuk dan menyapa hatiku...
bile aku selalu berdua dengan kau , hati aku menyuruhku bercinta denganmu...
tapi sayangnya,,,
hatikau hanyalah untuk orang lain yang menyayangi orang lain...
ketika aku datang dan mengetuk pintu hatikau...
kau memberitahuku bahawa kau tidak dapat menerimaku...
aku redha....
semuanya ketentuan ilahi...
mungkin Allah sahaja menduga hati dan perasaan ku...
untuk mencintai seseorang yag aku telah benar-benar sayang dan cinta ini....
tidak mengapalah...
aku tuturkan dalam hatiku...
SABAR!!!
mungkin ada hikmah antara semua nie...
tapi da lama aku tunggu , tak muncul-muncul hikmah ini...
mungkin ini balasan aku dahulu...
aku pasrah...



kalo awak baca nie...
saya ta mampu lagi na cakap cmne...
awak jew yg ade dalam ati saya...
saya arap awk tau tue...

DARI KEKASIH YANG TIDAK DIKASIHI...

hati aku nie hanyalah untuk orang yang benar2 sayang n cintakan aku...
aku cuba untuk mencari...
tapi sampai sekarang aku ta jumpa lagi...
aku ingatkan da jumpa 
namanya ROSE DIANA NATASHA...
tapi salah...
dia bukanlah orangnya...
even aku dah buat solat istikarah...
dan wajah yang muncul dalam mimpiku adalah wajah dia...
hati aku,perasaan aku,jiwa aku...
semuanya da sebati ngan nama dia...
da sebati ngan perangai dia...
da sebati ngan perasaan dia...
tapi akhirnya aku dapat rasakan yang ape yg aku impikan selama nie takkan terjadi...
aku cuma harapkan kau jumpa orang yang lebih baik dari aku...
lebih menyayangi kau dari aku...
lebih mencintai kau dari aku...
mampu ada untuk kau tika kau gembira,sedih,sakit....
sanggup tunggu kau untuk menerima dia...
aku harap kau bahagia ngan pilihan kau...
kerana aku tau kau tak bahagia ngan aku...
kau memilihku kerana perasaan kasihan...
aku harap kau dapat lelaki yang mampu menurunkan airmatanya ketika bersama kau...
mampu menangis apabila lihat kau bersedih...
tidak akan menduakan kau walaupun ramai lagi yang inginkan die...
tidak pernah tinggalkan kau...




AKU BERHARAP KAU MAMPU HIDUP TANPA DIRIKU...

Jumaat, 17 Februari 2012

bangun jew tido arienie...aq ase lega sikit hati nie...ati aq da ta ley ase pape daa...kosong jew...mungkin sbb aq da rendam dalam asid kot...huhuhu...

DENGARLAH LAGU INI -ROSE DIANA NATASHA-

HATIKU 


Seperti angin yang membelai rambutmu,
Seperti kau mengalunkan suaramu,
Tetapi mampukah ku memiliki,
Cintamu dimiliki orang lain,

Chorus,,
Kekasihku,
Aku terus terang ,
Bahwa aku masih mencinta,
Pernahkah kau membayangkan hati ku pedih,

Pergi,
Kau pergi dari hidupku,
Meninggalkan aku ditepian,
Namun aku masih mengharap,
Kau hadir semula,

Chorus..

Pergilah kau mengejar cintamu,
Kumendoakan kau menemui kebahagian ,
Sesungguhnya hatiku masih untukmu,
Ku menunggu kau kembali kepadaku,
musnah dah semuanya....harapanku,impianku,cita-citaku....semuanya dah hancur...ape yg aq harapkan selama nie da berakhir...kisah aq ngan die da berakhir...aq bertepuk sebelah tangan...hahhaha...:')...

tue perasaan aq skang nie...ta ley na gambarkan....sedih,pilu,kecewa,patah hati,sakit,....macam2 lagi laaa....kalo boley na jew aq ubah perasaan aq nie trus...tp ta boley...ati aku kalo da syg akn selamanya syg...

da lame aq tahan perasaan aq nie..aq sabar biler dpt tau die suke owg lain laa....ta prnh sekalipon aq marah kn die....sebab aq rasekan hati aku nie hanya untuk die...dan perancangan untuk ambil die sebagai isteriku yg sah dah musnah...

aq ta ley tahan lagi...ase sakit hatiku yg amat sgt...aq ase cam nak keluarkan hati aku pastu rendam dalam acid...bagi ilang perasaan tue...sbb aq da ta tertanggung da perasaan nie...die da ade owg lain...

nie lagu yang aq ciptakan untuk die...kisah cinta aku pada die....



KISAH CINTA 


Wajahmu indah bagai disulami permata,
Bibirmu mampu memekarkan sejuta bunga,
Matamu berkelip ibarat bintang di langit sana,
Indah sungguh paras rupa ,

Sayangku,
Kau gadis pilihan,
Menatapmu tiada tertahan,
Ibarat menunggu bulan jatuh ke riba,

(CHORUS)
Senangnya dalam hati jika dapat memilikimu,
Akanku jagamu sepenuh hatiku,
Tiada noktah dalam cintaku,
Penuhkanlah hatimu dengan cintaku,

Senangnya kau jatuh hati ,
Senangnya engkau mempercayai,
Senangnya untuk engkau dimiliki,
Jagalah dirimu dari disakiti,

Tepat hari kelima ku mengetahui,
Segalanya tentang dirimu sayang,
Hadir dalam hidupku tanpa diduga,
Menjengah menerusi hati ini,

(CHORUS)
Sayangnya pintu hatimu diketuk ,
Kau tinggalkan aku keseorangan,
Aku meratapi pemergianmu kekasih,
Agar kau tahu aku hanya inginkanmu seorang.........

Rabu, 15 Februari 2012

redha

aq da redha da....
aq tau bnda nie akn jd...
tp aq ta tau laa akn jd cepat cmnie...
tp ta pe laa...
mungkin bukan jodoh kitowg...
hmm...
sedihnye la...

GADIS~ROSE DIANA NATASHA~ACCIDENT

aduhai...geramnye laaa biler dpt tau bnda nie....sakit sgt...pedih un ade gak...tapi aku ta ley na buat ape2...die da pilih owg lain...mungkin ta de jodoh..aduyaiii!!~~

alamak!!!ta pegi klass seminggu...ta bez lgsng...ase cm ketinggalan jew...hmm..

ACCIDENT!!!ramai gak datang umah na tgk keadaan aq...hehhe...thnx guys n gurls...

walawei!!~ aq suke nye laaa tgk die senyum...ROSE DIANA NATASHA....aq mmg suke tgk kau tersenyum...ketawa...tp cmne ek na bg ko nmpk betapa aq sygkn kau...betapa aq cintakan kau....

AKU SAYANG GILER KAT KO LAAA

~ROSE DIANA NATASHA~

Isnin, 13 Februari 2012

sakitnya!!!!

accident kt semambu....
balik klass trus accident...
hmm...na tgk gmbr nye tak??






Ahad, 12 Februari 2012

Alhamdulillah!!!
sepanjang hari nie aq epi...
thnx member2 aq...
kowg pndai jew na epikan aq cmne ek....
hahahha
kuar bdr...
cari awek...
ataupon cuci mata...
tp die ttp yg satu kt ati aq....
huhuhu...



I LOVE U TASYA!!!!