Rabu, 14 November 2012

Hanya Aku Cinta Kau Seorang!!!!

Kau hadir tanpa ku sedari,
Mengisi kekosongan hati,
Kini kau pergi tinggalkan ku,
Lemas ku dalam sepi......

Hujan yang turun ke bumi,
Membawa rindu yang mengunung,
Kau biarkan ku oh sendiri,
Malam ku tanpa mimpi.......

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan,

Mengapa takdir memisahkan,
Hanya aku cinta kau seorang,

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan..

Angin malam bawalah cintaku,
Menghapus rasa rindu.......

BENGONG KEJAP

selepas ini kegilaan azri akan melanda....

WATCH OUTTT GUYSS!!!!!
WATCH OUTTTT GIRLSSS!!!!!

DON'T MESS WITH ME.....

TEMAN PENGGANTI


Ketawa bersama
Menangis bersama
Ku bersumpah harap kita
Mati pun bersama

Sejak dua menjak ini
Makin kerap ku diganggu visi
Bila celik, juga bila mimpi
Aku nampak kau, tapi bukan aku yang di sisi
Dia membelaimu dengan izin dan permisi
Sentuhan katanya semuanya kau iakan
Sentuhan jari kau diamkan dan biarkan
Aku redha walau tidak ku damba
Walau hampa semuanya dah dijangka

Beberapa purnama dulu cinta bertahta
Kenangan dibina kita indah belaka
Ketawa bersama, menangis bersama
Ku bersumpah harap kita mati pun bersama
Namun hakikatnya, bukan mudah
Aku sembunyikan gulana-gundah
Segalanya kan berubah
Dengarkan apa yang ku mahu luah

Rahsia ini
Telah lama ku pendamkan
Tiba masanya
Segala-galanya
Ku ceritakan
Aku kan pergi
Pergi ku tak akan kembali
Tiba masanya
Kau cari teman pengganti

Dalam dunia yang maya, prejudis dan bias
Kita tak terlepas dari terkena tempias
Rimas, ditindas, sembunyi dalam puisi dan kias
Tidak kau bidas, tak berpaling walau sekilas
Hanya kau yang tahu kodeksku yang kompleks
Dalam disleksia cuba kekal dalam konteks
Bila dunia seolah tak memahami
Kau sudi selami, dalami dan mengalami

Setia mendengar, sentiasa hadir
Ingat setiap ulangtahun, setiap hari lahir
Tiba pagi Syawal, kaulah yang terawal
Syawal yang terakhir ini pasti rasa janggal
70 000 hijab harus ku singkap
Ku sorok kitab balik tingkap penjara hinggap
Dalam diam ada, seorang yang ku puja
Kau teristimewa tapi dia yang sempurna

Sejak dua menjak ini, ku mencari fungsi kewujudan
Dalam persekitaran yang penuh kejumudan
Terperangkap dalam jasad, ku keliru
Mujur ada kau si peneutralisasi pilu
Namun aku tetap murung, berkurung
Tubuh makin susut, menunggu tarikh luput
Komplikasi di halaman rusuk kiri
Makin sukar nak bernafas, nak bergerak, nak berdiri

Lagu ini yang terakhir aku sajikan
Kalau rindu nanti bolehlah kau nyanyikan
Jaga diri, jangan makan hati
Yang patah kan tumbuh, yang hilang kan berganti
Bilik dah ku kemas, katil dah ku rapi
Cincin, kunci, dompet dalam laci
Ada sikit wang, itu saja baki
Moga-moga cukup untuk majlis itu nanti

Aku kan pergi
Bertemu kekasih abadi
Tiba masanya
Kau cari teman pengganti

KENYATAAN , KESILAPAN , KEHIDUPAN....

Aq da berhenti belajar....aq arap keputusan yg aq buat nie adalah yg terbaik dalam hidup aku...skang nie aq bekerja....n Alhamdulillah setakat nie aq keje selamat n ta terlalu berat...n gaji yang aq dpt InsyaAllah cukup untuk aq simpan masa depan t....aq arap keputusan nie bijak...tapi kadang2 aq terpikir ttg keputusan aq nie...aq skang nie mmg perlukan sokongan dr sume org aq kenal sbb hanye dorg je ley tlg aq tuk mase nie...tolong bagikan aq peluang tuk baiki hidup aku...mungkin korg tgk hidup aku terumbang ambing tapi korg ta tau aq epy ngan idup aq yg serba sederhana...membuatkan aq lebih mengingati kepada NYA.....hanya DIA yg mampu membantu aq...DIA sgt berkuasa....tiada siapa yg mampu melawan NYA....aq redha seandainya hidupku hingga ke akhir hayat ku begini...aq akan belajar supaya tidak mengulangi kesilapan ku dulu....aq telah belajar dari kesilapan.....

TANPAMU KU KAN MATI

Tanpamu ku kan terlewat...
Tanpamu ku kan sedih...
Kerna kau lah penyelamat....
Dan akan sentiasa dihati....

betulkan lirik lagu nie....bila dipikirkan balik,lagu nie macam ade kene mengena ngan idup aq sekarang nie....
tanpa die idup nie ta sempurna...tanpa die idup aq ta tentu arah....tanpa die jiwaku kacau bilau....kan best kalo setiap pagi biler aq bgn dari tidur terus terpandang wajah si dia...tak perlu aq mencari....

Indahnya kalau hubungan aq n dia berakhir dengan satu ikatan yg kukuh n sah....aq akan jadi lelaki yang paling romantik pernah die kenal...aq takkan sia2kan hidup dia...sebab aq tau hanya dia yg aq perlukan....

Selasa, 14 Ogos 2012

da lamenye ta update blog nie...
hahahahah....
banyak sangat cerita yang aku nak kongsi....
terlalu banyak sampai ta tau na mulakan dari mana...
heheheheh....

ok laaa pertama sekali...
arghhhh!!!!!
cuti sem aq da abis...
kene masuk blk belajar...
baring nye laaa belajar...
lau paham ta pe jugak...
haihhh!!!

kedua...
aq putus ngan awek aq aritue...
tp seminggu je...
gilerr r die tue...
sampai sanggup wat benda bodoh juz because aq tgglkan die...
agak2 laaa....
hidup kite masih panjang..
masih banyak lagi pengalaman hidup yang kita lom tempuhi...
ta semestinya abg sorang je yang sayangkan awk...
ada ramai lagi...

ketiga...
yeyeyeyeye...
aq dapat spa...
aq dapat jawatan Pembantu Tadbir Klinik Kesihatan...
kowg ase aku kene pegi kew???
member2 aq sume suruh aq pegi...
pening!!!!

keempat...
skang fedy merajuk ngan aku...
aq salah cakap ngan die...
haihhhh!!!

k laaaa...
tue je laaa....
malas r na update banyak2...
bukan ade owg bace pon...
ngeh3...

Rabu, 13 Jun 2012

12345

firstly...
da lame gilerr ta update blog...
ase cam da tak wujud je blog aq nie...
aduyaiii...

secondly..
its complicated to tell anyone about my relation right now...
she's been away from mr for a while...

thirdly...
best gilerr keje..
duit masuk je..
skang ta yah mntak duit ayah n mak jew...

forthly.....
ubungan tasya n aq un da brtmbah baik..
die aq aggp as a sister je..
adik yg paling aq kamcing..
huhuuhu....

fifthly...
tue je kot..
borink taip pjg2...

Sabtu, 9 Jun 2012

cerita benar...

aq ade satu bnda na cerita nie...
kisah aq ngan die...

bermula kat tc...
frst time hang out ngan die smpai petang...
even kaku waktu tue..
tp da ase cm sepadan...

last2 3 mggu aftr kejadian tue aq trus jatuh hati at die...
n then aq mntak kapel..
die trus approve...
hahahhha

lawak pulak kisah aq n die...
tp skang aq betul2 cntakan die..
sampaikan tasha yg aq puja dulu un aq ley lupekan...
hahahahaha

Selasa, 5 Jun 2012

PERCAYALAH....

aku tak tau ape masalah aq...
die terlalu kuat cemburu..
aq tak pernah curang ngan die...
kenapa???

aku baru na happy ngan die...
kenapa??
percayakan aq k...
aq takkan curang dengan kau k..
aq sygkan kau sgt9 k...
pliz believe in me...


Isnin, 28 Mei 2012

alhamdulillah...

tiada lagi post2 yg jiwang2...
tiada lagi post2 yg akan menyakitkan hati...

alhamdulillah aq da temui org lain..
setakat nie aq bahagia ngan die...
die un happy ketika bersama ngan aq...

hidup aku sekarang aq ase lagi sempurna..
jiwa aq da tenteram..
aq tak lagi wat benda2 tak senonoh...
alhamdulillah berkat doa ibu bapa n kawan2 aku...

insyaallah aq akan cube dorong kawan2 aku sekali kearah kebaikan..
amin!!!1

Khamis, 10 Mei 2012

ta de tajuk

banyak benda dah berubah sekarang nie...
perkara yang sepatutnya aq igt sampai mati,aq da mula lupakan ia...
bile pikir2 balik,aq ase cam da give up tuk mengharap..
hahahah...
lawak r citer nie...
orang yang aq syg da kapel ngan org lain..
sume org yg aq syg pegi tinggalkan aq kejap jew...
hahahaha...
best nye biler kite ditinggalkan...
mungkin aq lom jumpe pengganti 'DIE' kot..
aq skang seriusly da give up dlm carik awex!!!
skang da smpai pompuan lak carik laki...
hehehehe....

Khamis, 3 Mei 2012

PERUBAHAN BESAR!!

skang aq da tau hala tuju kehidupan aku...
aku akan menuju kew arah kebaikan seperti yang ibu bapa aku na tengok...
aku da banyak kali lakukan kejahatan..
macam2 benda aku da buat yang sakitkan hati ibu bapa aku..
mungkin da sampai masa aku berubah...
aku kena pikirkan tentang masa depan aku yang aku akan lalui sebentar lagi..

hidup aku nie macam dalam botol je..
ta pernah keluar dari kesalahan yang sama...
kesalahan menyintai orang yang sama...
hahahaha....
aku nak berubah!!!!

SYA MAAFKAN ABG K...
BERMULA ARINIE PERASAAN ABG KT SYA DA JD ABG N ADK AGKT JE...
TAK LEBIH...
MENCINTAI SYA ADALAH SATU KESILAPAN BESAR..
TAPI KENANGAN KITA ADALAH SATU ANUGERAH YANG AMAT ISTIMEWA BAGI ABG...
ABG SGT9 MERINDUI KENANGAN KITA...
PAHIT MANIS TELAH KITA LALUI BERSAMA....

SELAMAT TINGGAL!!!

Isnin, 30 April 2012

cerita yang banyak!!


da lame ta update blog nie...
banyak kisah2 hidup aku yang berlaku..

yg paling sedih ialah adik agkt aku yang paling aku sayang da mula menjauhkan diri die...
tak tau kew yang aq da sygkn die giler2..
sakit lak ati biler tibe die senyap membisu je biler aq tanye masalahnya...

da laa lupekan kesedihan...
kegembiraan datang..
semalam aq gi ulu yam selangor...
umah sedara aq...
tujuan gi sane igt na amek meter kete aq...
tp last2 pegi sane tok mandi air terjun...
best sgt9...
planning igt na gi mandi air panas..
pastu ubah planning gi lak mandi air terjun...
bestnye...
sejuk gilerr air die...
t na pegi agi arh...

ari nie aq juz lepak2 ngan mmber2...
aq gi r lepak sebelah umah die...
ternampak lak die ngah duduk ngan pakwe die..
hmm tak pe r..
bukan hak aku tuk marah die or pape pon...

aq baru beli kete...
kancil je r...
ta mampu na beli kete yang mahal2..
hehehe...
tapi pape pon sape na race kol2 laaa aq ek...
hehehehh....


Khamis, 19 April 2012

KARAOKE SAMPAI LEBAM

sekali sekala dapat hang out ngan member2 sekolah best jugak...
aq da lama gilerr ta karaoke..
last2 maen lagu 'kenapa'...
perghhh!!!!
best gilerr...
t lain kali na gi karaoke sorg2 jew pulakk...
huhuhu...
lepas nie na try bawak lagu hard lak...
arap2 suara aq lepas r...
hehehhe.....

Sabtu, 14 April 2012

ta tau ape aq tulis benda ape....

aq da ta tau na tulis ape kt blog aq nie...
coz da ta de bnda yg epikan or sadkan aq skang nie...
aq skang da macam ta de perasaan laaa...
ape org na buat kat aq , aq da ta kisah dah...
asalkan dorg wat hal dorg n  ta kaco hidup aku sudah...
masok campor dalam hidup aku n korg tau r ape akibatnya...
Perghhh!!!
da macam gangster lak aku nie...



malam nie awie datang taman aku...
lepas abis konsert mesti dia nak pergi teluk cempedak...
hahahah...
tau tau je laa an...
pangkat besar...
huhuhu...
famous laa taman aku pasnie..
ade artis dtg...
tapi aku pelik laa....
cuber laa wat ceramah agama kew...
ape kew....
bez jugak...
panggil ustaz azhar idruz kew,akhil hayy kew,fadzilah kamsah kew...
bez laa jugak...


tapi ta pe...
janji kita ta gaduh sesama masing2 cukoplaaa kan...
huhuhuhu...




tue jew laa aku ley update wat masa skang nie....
ta tau na update ape da....

Ahad, 8 April 2012

jiwang

Memang sakit apabila kita diperlakukan seperti orang luar...
Tapi kita kena laa banyakkan bersabar...
Walaupon payah...
Tapi kita kena sentiasa bersabar...
Bukankah itu yang diajar kepada kita sejak kecil lagi...
Bersabar...

Andai cinta itu mudah untuk dituturkan...
Sudah lama aku tuturkan kepadamu...
Andai cinta itu mudah ditulis...
Sudah lama aku tuliskan diatas kertas dan berikan kepadamu...
Andai cinta itu mudah diperlakukan melalui pergerakan...
Sudah lama aku gerakkan tubuhku untuk menyatakan kepadamu....

BAHAWA AKU SANGAT MENCINTAIMU!!!

AKU MENERIMA DIRIMU SEADANYA!!!

ANDAI KITA BERSAMA NANTI , JANGANLAH ENGKAU CURANGI AKU...

AKU SAYANGKAN MU!!!








^JIWANG SIOT AQ MLM NIE^
HuHuHu

Sabtu, 7 April 2012

TIDO!!!
MATA DA NGANTOK SGT9....
WUARGHHHH!!!!!

ROSE DIANA NATASHA TIDO JUGAK TAU!!!
JGN TA TIDO LAK....
HUHUHUHU

pape jew r...

aq skype ngan ko jew mesti sebut name die...
aq skang ngah skype ngan ko kew ngan die??
pelik r...
berhenti laaa igt ttg die...
kate ta nak sedih lg sbb die...
tp asal aq skype ngan kau jew mesti na sebut name die...
name owg lain ta de kew?
sebut name aq kew??
sedap gak aq dgr...
biler skype ngn kau name die yg kuar...

sakit tau tak hati aku...
kau tau tak??
tp ko bukan nye kisah pon an....
ko juz jage ati ko jew...
haih!!
pape je laaa....
janji ko bahagia...
aq da cuber wat ape yg mampu untuk kau hepi ngan aku...
maafkan aku k kalo ketika kau bersama aq kau ta bahagia....

PEMUJA RAHSIA


Kuawali hariku dengan mendoakanmu
Agar kau selalu sehat dan bahagia di sana
Sebelum kau melupakanku lebih jauh
Sebelum kau meninggalkanku lebih jauh

Ku tak pernah berharap kau kan merindukan keberadaanku 
Yang menyedihkan ini
Ku hanya ingin bila kau melihatku kapanpun dimanapun 
Hatimu kan berkata seperti ini 

Pria inilah yang jatuh hati padamu
Pria inilah yang kan selalu memujamu
Begitu para rapper coba menghiburku

Aku lah orang yang selalu menaruh bunga dan menuliskan cinta di atas meja kerjamu
Aku lah orang yang kan selalu mengawasimu
Menikmati indahmu dari sisi gelapku

Dan biarkan aku jadi pemujamu
Jangan pernah hiraukan perasaan hatiku
Tenanglah tenang pujaan hatiku sayang
Aku takkan sampai hati bila menyentuhmu

* mungkin kau takkan pernah tahu
betapa mudahnya kau untuk dikagumi
mungkin kau takkan pernah sadar
betapa mudahnya kau untuk dicintai

Aku lah orang yang akan selalu memujamu
Aku lah orang yang akan selalu mengintaimu
Aku lah orang yang akan selalu memujamu
Aku lah orang yang akan selalu mengintaimu

Repeat *
  karena hanya dengan perasaan rinduku yang dalam padamu  
  ku pertahankan hidup
  maka hanya dengan jejak-jejak hatimu
  ada artiku telusuri hidup ini
  selamanya hanya ku bisa memujamu
  selamanya hanya ku bisa merindukan

Jumaat, 6 April 2012

da lame aq ta update blog...
rindu laaa pulokk...
huhuhu...
na tau sbb ape??
line internet aq da mcm sewel...
kejap ok kejap tak...
na citer sikit yg aq ngah try rapat ngan seseorg...
huhuhu...
arinie tasya pegi kem sampai esok petang...
so iam seriously mad miss at her...
huhuhu....
but she doesn't know that...


Selasa, 3 April 2012

ROSE DIANA NATASHA

ROSE DIANA NATASHA

ABG BUKANNYA MARAHKAN AWAK...
ABG JUZ RISAUKAN AWAK...
ABG TANAK AWAK KECEWA SEKALI LAGI...
SCHA TAU KAN KENAPA ABG BUAT SEMUA TUE...
SEBAB ABG SAYANGKAN AWAK...
ABG TA NAK DAH ADE ORG YG KECEWAKAN SCHA...
KITE KAN ABG AND ADIK...
KALAU ABG TA BG NASIHAT , SAPE LAGY YG NA BG...
SCHA PIKIRKAN K...
ABG MINTA MAAF KALAU SELAMA ABG KAWAN NGAN SCHA , SCHA RASE TAK SELESA...
ABG MINTA MAAF K...
ABG CUMA TA NAK ORG YG ABG SYG KECEWA SEKALI AGI...
OK...

Ahad, 1 April 2012

sakitnya laaa ati...
mintak nasihat , tp bila da bg nasihat bukannya die na ikot...
aduyaiii!!!
tp ta pe laa....
aq an abg agkt die...
so walau ape pon , aq akan cuba utk bg nasihat yg terbaekk utk die....
die aggp aq cm abg kandung...
tp aq aggp die cm bini...
hahahha
pening pale aq pikir ttg kitowg...
na ade ubungan tp tersepit kat tgh2...
hahahah
cm novel laaa pulak...
ta ley blah...
tp ta pe laa....
redha jew laa...
die laa owg yg aq paling rapat skang nie...
yg penting die tau aq sygkn die giler2!!!
aq ta nak kehilangan die....

Khamis, 29 Mac 2012

bangang!!!

hokaloh!!!
na serang aq sorg2...
ape klass der...
aq ta gentar laa....
yg ko terasa aq tulis ttg ko tue apsal...
ta puas hati kew??
hampir2 tgn aq naik atas muke kan...
nasib baik ariff tarik aku...
lau tak memang makan tgn aq r ko..
hahahh....
sedar laa diri...
ko tue pompuan...
na carik gaduh ngan laki...
ko nak panggil pakwe ko mintak tolong kew??
panggil laa....
ta de cuaknye laaa.....
makwe n pakwe same jew perangai....
haiyaa ta da otakka....
bangang giler!!!

Na CuBeR kEw???

aq mmg paling fuck arh pompuan yang mulut jenis kuang ajar nie...
ade patot panggil aq ngn mmber 'jin'...
padahal die agy jin nye...
setan berkepala 3 lgy...
jgn igt aq cool dlm klas boley wat maen...
salah owg r lu na maenkan...
lu lom kenal wa sape...
silap owg r der...
sekali aq da menyampah tgk muke ko , selama2nya aq menyampah laa sial!!!
jgn ko tegur aq pasnie...
aq da menyampah tahap gaban da ngan ko...
da ade pakwe wat sial lak ngan kitowg..
igt kitowg nie baruah ko kew??
baru ko tau aq marah cmne an...
skali aq marah , sume bnda aq terajang...
mujur ko tak kene terajang ngan aq...
lau nak tau kuat mane aq terajang , ko tanye owg yg da lumpuh sebab aq terajang....
cuber laaa der...
aq ta takot langsung laa ngan pakwe ko...
ta de gentar langsung laa....
ta de getar nye lutut aq nie...
puas dah aq pukol budak cam pakwe ko tue..
lau die berani sgt try laa masok...
kalo jenis penakut ta payah laa beria sgt na backup awex der...
ko suh pakwe ko tue gi duk dlm umah jew r lau takut....
sial laaaa ko!!!!

Isnin, 26 Mac 2012

IMPIANKU!!!

impian saya!!

1.na belikan teddy bear besar tuk owg yg aq syg!!!

2.na belikan coklat cadbury tuk owg yg sy syg!!!

3.na jumpekan mak aq ngan die!!!

4.na masok meminang die!!!

5.na pastikan dia bahagia ngan aq dunia akhirat!!!

6.na beli umah yg selesa tok keluarga aq t!!!

7.na jadikan dia isteri yang solehah didunia and diakhirat!!!

8.na bimbing dia kearah yg betul!!!

9.na jadikan kitowg sebagai pasangan sehati sejiwa!!!

10.na abadikan kenangan aq ngan die wat selama2nya!!!

Jumaat, 23 Mac 2012

HARI - HARIKU YANG MEMBAWA KU KE DEPAN!!!

Hari Isnin !!!
aq na bawak moto slow2....
hampeh jugak...
laju gilerr bawak...
cam ta serik accident aritue...

Hari Selasa !!!
igt na carik awek...
tp ase cm malas dah na carik awek...
biar awek jew yg carik aq...
heheheheh...
ade kew??

Hari Rabu !!!
arinie aq lepak ngan member2 kat payung...
terbaekk ah kowg...
heheheh....

Hari Khamis !!!
kelas strt kul 2 ptg...
pagi ta de klas...
bez gilerr tido smpai petang...
hehehehe...

Hari Jumaat !!!
pegi solat jumaat...
balik solat jumaat katil laa tmpat tuk aq luangkan masa...
TIDO JEW KEJE AQ!!!!!

Hari Sabtu !!!
pagi ade klas ganti...
belajar lak undang2 perakaunan...
memang memborinkkan...

Hari Ahad !!!
ta tau laaa...
kuar bandar kot....
huhuhuhu

SETIAP HARI!!!
AKU MERINDUIMU ROSE DIANA NATASHA!!!!

Isnin, 19 Mac 2012

HARI PALING PANAS BUAT AKU...

baru na epi2 kejap ngan die..
da ade pulak owg kol...
pasrah tahap gaban dah aq nie...
geram lak...
tapi ta pe laa...
ko bukan milik aku pon...
so aku ta yah marah...
dah lah td abis kelas , member2 da wat aq bengang...
geram lak aku....
tapi ta pe laa....
lau dowg ta de , aq na lepak ngan sape an...
huhuhu...

Ahad, 18 Mac 2012

SELAMAT TINGGAL SAYANG!!!

aku cuma mahu kau bahagia...
tue jew...
aku pasti kau boleh memilikinya...
walaupon bukan bersama ku...
aku harap kau bahagia bersama si dia...
kerna ku tahu dia mampu menjagamu lebih baik berbanding aku...
aku rela melepaskan mu...
walaupun aku tau kau juga mencintaiku...
aku tau kita tidak boleh bersatu kerana halangan ini...
oleh itu aku lepaskan mu...
pergilah kau kepadanya...
usah kau risau pada diriku...
akan ku cari penggantimu walau keperitan yang melanda...
bertahanlah sayang...
mungkin ada hikmah diatas semua ini...
selamat tinggal sayang!!!

YA!!!!

Aq mmg selalu senyum agar kau bahagia bersamaku...

Aq mmg selalu gembira agar kau tersenyum ketika bersamaku...

Aq mmg selalu ada agar kau dapat lepaskan kesedihan yang kau alami sekarang...


TAPI!!!

Kau sedar tak aq menangis setiap malam kerana menahan kesakitan apabila kau memilih org lain...

Kau sedar tak aq menangis apabila kau masih mencintai org lain selain aku....

Kau sedar tak aq kesedihan apabila aku tidak dapat untuk menakluki hatikau....

Kau sedar tak aq menahan rasa kecewa apabila kau dimiliki org lain...



YA!!!

Memang aq selalu menangis...

Memang aq selalu kesedihan...

Memang aq selalu kecewa...



TAPI TUE SUME AQ ANGGAP SEBAGAI SATU CABARAN UNTUK MEMULAKAN SESUATU HUBUNGAN!!!!

Sabtu, 17 Mac 2012

aku akan jadi apa yang kau mahu aku jadi....

i want to be an elephant...
so i can control ur heart...

i want to be leopard...
so i can be the first person in ur heart....

i want to be cat...
so i can be by ur side everyday...



akan aq jadi pasu kalau kau menjadi bunganye...


akan aq jd kereta kalau kau menjadi pemandunya...


akan aq jadi bulan kalau kau menjadi bintangnya...


akan aq jadi bumi kalau kau menjadi makhluknya...

7 WISHES AQ !!!

1 . Aq na jadi lelaki yang baik untuk wanita yang mencintai aku....


2 . Aq na pegi haji ngan family aq....


3 . Aq na bawak family aq pegi melancong kat Paris,Venice and Makkah....


4 . Aq na kahwin ngan pompuan yang betul2 sayang n cintakan aku...


5 . Aq takkan curang ngan wanita yang aq sayang n cinta....


6 .Aq na dpt kerja yang halal n mampu untuk aku bahagiakan keluarga aq nanti...


7 .Aq na buat satu malam yang special untuk si dia...

Selasa, 13 Mac 2012

MARKETING....

test marketing!!!
alhamdulillah aq dapat jawab...
huhuh...
bersyukur sangat2....
nasib baik laaa....
mmg aq brsyukur sgt2...

BOWLING!!!!!

na maen bowling lg!!!!
sebelom nie jarang giler main bowling...
pasnie aq balik kg,sedara2 kene prepare tok belanja aq maen bowling 3 frame...
heheheheheh

MARKETING!!!!!!

esok test marketing!!!
satu pon aq ta paham....
Waaa!!!!
cmne na jawab nie....
peningnye pale aq....
na cabut pale pastu cuci gune clorox jew...
boley tak???

BACKGROUND!!!!

trying to change my blog background...
looks nice when i copy from my cousin blog...
kihkihkih...
sorry girlz....
suke lak aq tgk blog ko...
aq amek link die auw...
hahahahahah

Ahad, 11 Mac 2012

hang out ngan sedara2 aq sumenye...
bez gilerrrr!!!!
t lau kowg balik lagi kite kuar agi ek...
main bowling sampai kul 2 pagi...
hahhaha....
na ajak main snooker korg ta reti...
main bowling je laaa.....
tp syokk gilerrr!!!!
walaupon kalah but the most important are kitowg sume epi even penat kene tolong owg kahwin...
hahahahahahha

Ahad, 4 Mac 2012

perkataan kapel tue macam aku rase na lupakan je laa...
aku ta perlukan kapel sekarang nie...
kapel nie menyusahkan hidup aku jew.....
aku lagi selesa sendirian...
hahahahahhaahhaa

Sabtu, 3 Mac 2012

fEdY fAd!lAh!!!



dia yang telah mencuri hatiku...
baru rapat ngan dia sedangkan dah kenal dia dari awal sem lg...
huhuhu....
skang da jatuh sayang pulak...
hahahahhaah

mangsa keadaan!!!!

cuba untuk menjadi yang terbaikk sehinggakan diriku dijadikan mangsa keadaan...
suka sangat kalo aku jd mangsa keadaan kan??

kau tak tau kew aku nie da jatuh hati kat ko...
susah ke kau nak faham??

Rabu, 29 Februari 2012

Isnin, 27 Februari 2012

aku cuma mahukan kau dihatiku...
untuk ku belai...
untuk ku sayangi...
untuk ku mencintai....
untuk ku menjagai....


aku cuma mahukan kau dihatiku...
kerana kau memahami diriku...
kerana kau menyayangi diriku...
kerana kau mencintai diriku...
kerana kau menjagai aku...


aku sakit kerana....
aku sayangkan kau...
aku cintakan kau...
aku rindukan kau...
aku gilakan kau...


aku gila kerana....
aku sangat mencintai kau...


tapi tue semua tak penting...
apa yang penting sekarang adalah hidup aku nie cuma untuk diri kau...
apa yang penting sekarang adalah hatiku telah dipenuhi oleh kau....
apa yang penting sekarang adalah jiwa dan ragaku adalah milik kau...


MY LIFE ARE JUST FOR YOU , OKAY???

Ahad, 26 Februari 2012

HIDUPKU TAK LAMA

kesakitan???
ape tue???
aq da lupakan dah...
even penyakit tue ade...
tapi aku kene kuat...
skang baru aku tau kenapa idung aku selalu berdarah...
rupenya penyakit tue nak datang...
aku na lupakan segala2nya...
aku kene tinggalkan orang yang aku sayang...
bukan takdir aku untuk berkahwin satu hari nanti...
entah sampai bila aku akan hidup pon aku ta tau...
maaflah kita ta boleh bersama....
kita bukan dicipta untuk bersama...
aku kena matikan perasaan aku...
Allah lebih sayangkan aku...
maafkan aku k kawan2...

Jumaat, 24 Februari 2012

juz too many problem to handle rght now...
ase cm ta ley na pikul da...
sape2 tlg laaa amek sikit problem aq n then settlekan...
juz help me k...
i want ths thng walk away jew...
pegi je laaa dr idup aq nie...
aq nak ko pegi ley tak??
pening pale aq...
migrain aq dtg jew...
hidung asyk kuar darah...
aq arap sebelom aq pergi biarlah ade org disisi aq cm dalam cter patah seribu tue...
ade ngan aq bila sampai ajal aku...
aq dpt ase cm ajal aq da dekat...
tp tue sume di tgn tuhan...
aq nak adiahkan sebentuk cincin utk die...
supaya die simpan bila aq ta de nanti...
even parents aq pon ta tau bnda nie...
huhuhu...
aq cuma nak kan idup aq epi hingga ajal dtg menjelma...

Rabu, 22 Februari 2012

putus nyambung

Ini mimpi anak remaja
Seindahnya mimpi para dewa
Tak pernah berhenti ceritanya
Yang biasa jadi tak biasa
*
* Memangnya dunia ini punyamu
Apa memang hanya ada kamu
Banyak yang bisa menggantikan
Putus satu tumbuh seribu

reff: 
Putus nyambung putus nyambung putus nyambung
Sekarang putus besoknya menyesal
Kalau loe laku hari ini putus
Ya putus aja

Putus nyambung putus nyambung putus nyambung
Kalau dekat benci kalau jauh kangen
Lihat saja nanti apa yang terjadi
Putus ataukah nyambung

Aku tau kamu masih suka
Aku dan kamu memang gengsian
Sampai kapan harus begini
Putus nyambung putus nyambung terus

repeat reff
repeat *
repeat reff [2x]
Putus nyambung putus nyambung putus nyambung putus nyambung
Putus nyambung putus nyambung putus nyambung putus nyambung
Gitu dong…
Ngarep loe..



PERCINTAAN INI AKU TAK PERNAH JANGKA AKAN BERLAKU...
PERPISAHAN INI JUGA AKU TAK PERNAH TERFIKIR AKAN BERLAKU...
TAPI APAKAN DAYA JIKA ENGKAU SUDAH MENOLAKKU...
UNTUK MENERIMA ORANG LAIN...
AKU LEPASKANMU...
SESUNGGUHNYA HATIKU TAK PERNAH BERHENTI UNTUK MENYAYANGI DAN MENCINTAIMU...
KAU SEDARKAH ITU??
AKU TIDAK PERNAH TINGGALKANMU KESEORANGAN...
KAU INGATKAH ITU??
CUBA KAU BERHENTI DAN FIKIRKAN TENTANG KITA DAHULU...
KEMESRAAN,KEBAHAGIAAN,KESETIAAN
KITA DAHULU...

sElAgI mAsIh AdA!!!

selagi masih ada rindu didalam hatiku ini...
selagi masih ada rasa sayangku kepadamu...
selagi masih ada perasaan gembira bila kumelihatmu...
selagi masih ada perasaan cintaku padamu...
selagi masih ada perasaan kasih kepadamu...
selagi masih ada dirimu didalam jiwa dan ragaku...
selagi masih ada impian untuk ku memilikimu...
selagi masih ada hati kepadamu..


terima kasih ku ucapkan padamu kerana masih ada didalam hatiku...

Selasa, 21 Februari 2012

KENAPA KAU NAK SAKITKAN HATI AKU LAGI???
TAK CUKUP KEW KAU SAKITKAN DULU...
HMM..
SEDIH BILA AKU TAHU TENTANG BENDA TUE...

MY LIFE ARE JUST FOR YOU 
ROSE DIANA NATASHA!!!

baWAku PErgI

Bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

Tengah malam nanti
tolong jangan lupa
jangan munkir janji
aku dah teruja
sudah cukup lama
aku tunggu saat ini
sejak kali terakhir kau hantar pulang
hidup sungguh sepi
tolong jangan bilang mama
tolong jangan bilang papa
malah jangan bilang teman karibmu
jangan bilang sesiapa

Oh Buku merah jangan lupa bawa
moga-moga belum tamat tempoh
kali ini kita pergi lebih lama
pergi lebih jauh,ayuh

Bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

Mata dalam kaca, topi berceloreng
sarung tangan hitam, atas muka ada topeng
hanya perlu siul, tidak muka ada topeng
hero sudah sampai, cepat terjun dari oteng
kita terus ke sempadan aku pacu, engkau bonceng
bawa bekal air muka cuci aib bopeng
lari dari kewajipan, tanggungjawab ponteng
lari dari kenyetaan, mula kisah dongeng

Tinggalkan dataran, puncak dunia kita duga
tinggal kemewahan cuba cara hidup purba
lari lari baling bola salji depan gua
sambil cari yeti kita boleh cari (what?)
tinggal kemewahan cuba cara hidup urba
lari lari baling bola salji depan ga
tidak jumpa yeti moga-moga jumpa syurga

Bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

Bila kita pergi
apakan berlaku
siapakan peduli
siapa ambil tahu
hidup kita tempuh
untuk apa saja
tidak kira mana kembara membawa
kita kan bersama

Oh Buku merah jangan lupa bawa
moga-moga belum tamat tempoh
kali ini kita pergi lebih lama
pergi lebih jauh,ayuh

Bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali


dEnGaRlAh BiNtAnG hAtIkU

Dengarlah bintang hatiku 
Aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku 
Hanya kaulah yang ku tuju 

Dan teringat janjiku padamu 
Suatu hari pasti akan tepati 
Reff: 
Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Dengarlah bintang hatiku 
Aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku 
Hanya kaulah yang ku tuju 

Dan teringat janjiku padamu 
Suatu hari pasti akan tepat 

Reff: 
Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Karena bagiku…. 
Engkaulah nyawaku…

Isnin, 20 Februari 2012

sOmEoNe LiKe yOu

I heard that you're settled down
That you found a girl and you're married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things I didn't give to you.

Old friend, why are you so shy?
Ain't like you to hold back or hide from the light.

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead, "
Yeah

You know how the time flies
Only yesterday was the time of our lives
We were born and raised
In a summer haze
Bound by the surprise of our glory days

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I'd hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."
Yeah

Nothing compares
No worries or cares
Regrets and mistakes
They are memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."
Yeah