Sabtu, 18 Februari 2012

dari sebab mata aku mula jatuh hati pada kau...
bila da kenal , nama kau mula selalu meniti kat bibir aku...
apabila aku selalu memanggil namamu , hatiku menerbitkan rasa rindu...
setelah rasa rindu muncul , perasaan sayang menjengah masuk dan menyapa hatiku...
bile aku selalu berdua dengan kau , hati aku menyuruhku bercinta denganmu...
tapi sayangnya,,,
hatikau hanyalah untuk orang lain yang menyayangi orang lain...
ketika aku datang dan mengetuk pintu hatikau...
kau memberitahuku bahawa kau tidak dapat menerimaku...
aku redha....
semuanya ketentuan ilahi...
mungkin Allah sahaja menduga hati dan perasaan ku...
untuk mencintai seseorang yag aku telah benar-benar sayang dan cinta ini....
tidak mengapalah...
aku tuturkan dalam hatiku...
SABAR!!!
mungkin ada hikmah antara semua nie...
tapi da lama aku tunggu , tak muncul-muncul hikmah ini...
mungkin ini balasan aku dahulu...
aku pasrah...



kalo awak baca nie...
saya ta mampu lagi na cakap cmne...
awak jew yg ade dalam ati saya...
saya arap awk tau tue...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan