Khamis, 29 Mac 2012

bangang!!!

hokaloh!!!
na serang aq sorg2...
ape klass der...
aq ta gentar laa....
yg ko terasa aq tulis ttg ko tue apsal...
ta puas hati kew??
hampir2 tgn aq naik atas muke kan...
nasib baik ariff tarik aku...
lau tak memang makan tgn aq r ko..
hahahh....
sedar laa diri...
ko tue pompuan...
na carik gaduh ngan laki...
ko nak panggil pakwe ko mintak tolong kew??
panggil laa....
ta de cuaknye laaa.....
makwe n pakwe same jew perangai....
haiyaa ta da otakka....
bangang giler!!!

Na CuBeR kEw???

aq mmg paling fuck arh pompuan yang mulut jenis kuang ajar nie...
ade patot panggil aq ngn mmber 'jin'...
padahal die agy jin nye...
setan berkepala 3 lgy...
jgn igt aq cool dlm klas boley wat maen...
salah owg r lu na maenkan...
lu lom kenal wa sape...
silap owg r der...
sekali aq da menyampah tgk muke ko , selama2nya aq menyampah laa sial!!!
jgn ko tegur aq pasnie...
aq da menyampah tahap gaban da ngan ko...
da ade pakwe wat sial lak ngan kitowg..
igt kitowg nie baruah ko kew??
baru ko tau aq marah cmne an...
skali aq marah , sume bnda aq terajang...
mujur ko tak kene terajang ngan aq...
lau nak tau kuat mane aq terajang , ko tanye owg yg da lumpuh sebab aq terajang....
cuber laaa der...
aq ta takot langsung laa ngan pakwe ko...
ta de gentar langsung laa....
ta de getar nye lutut aq nie...
puas dah aq pukol budak cam pakwe ko tue..
lau die berani sgt try laa masok...
kalo jenis penakut ta payah laa beria sgt na backup awex der...
ko suh pakwe ko tue gi duk dlm umah jew r lau takut....
sial laaaa ko!!!!

Isnin, 26 Mac 2012

IMPIANKU!!!

impian saya!!

1.na belikan teddy bear besar tuk owg yg aq syg!!!

2.na belikan coklat cadbury tuk owg yg sy syg!!!

3.na jumpekan mak aq ngan die!!!

4.na masok meminang die!!!

5.na pastikan dia bahagia ngan aq dunia akhirat!!!

6.na beli umah yg selesa tok keluarga aq t!!!

7.na jadikan dia isteri yang solehah didunia and diakhirat!!!

8.na bimbing dia kearah yg betul!!!

9.na jadikan kitowg sebagai pasangan sehati sejiwa!!!

10.na abadikan kenangan aq ngan die wat selama2nya!!!

Jumaat, 23 Mac 2012

HARI - HARIKU YANG MEMBAWA KU KE DEPAN!!!

Hari Isnin !!!
aq na bawak moto slow2....
hampeh jugak...
laju gilerr bawak...
cam ta serik accident aritue...

Hari Selasa !!!
igt na carik awek...
tp ase cm malas dah na carik awek...
biar awek jew yg carik aq...
heheheheh...
ade kew??

Hari Rabu !!!
arinie aq lepak ngan member2 kat payung...
terbaekk ah kowg...
heheheh....

Hari Khamis !!!
kelas strt kul 2 ptg...
pagi ta de klas...
bez gilerr tido smpai petang...
hehehehe...

Hari Jumaat !!!
pegi solat jumaat...
balik solat jumaat katil laa tmpat tuk aq luangkan masa...
TIDO JEW KEJE AQ!!!!!

Hari Sabtu !!!
pagi ade klas ganti...
belajar lak undang2 perakaunan...
memang memborinkkan...

Hari Ahad !!!
ta tau laaa...
kuar bandar kot....
huhuhuhu

SETIAP HARI!!!
AKU MERINDUIMU ROSE DIANA NATASHA!!!!

Isnin, 19 Mac 2012

HARI PALING PANAS BUAT AKU...

baru na epi2 kejap ngan die..
da ade pulak owg kol...
pasrah tahap gaban dah aq nie...
geram lak...
tapi ta pe laa...
ko bukan milik aku pon...
so aku ta yah marah...
dah lah td abis kelas , member2 da wat aq bengang...
geram lak aku....
tapi ta pe laa....
lau dowg ta de , aq na lepak ngan sape an...
huhuhu...

Ahad, 18 Mac 2012

SELAMAT TINGGAL SAYANG!!!

aku cuma mahu kau bahagia...
tue jew...
aku pasti kau boleh memilikinya...
walaupon bukan bersama ku...
aku harap kau bahagia bersama si dia...
kerna ku tahu dia mampu menjagamu lebih baik berbanding aku...
aku rela melepaskan mu...
walaupun aku tau kau juga mencintaiku...
aku tau kita tidak boleh bersatu kerana halangan ini...
oleh itu aku lepaskan mu...
pergilah kau kepadanya...
usah kau risau pada diriku...
akan ku cari penggantimu walau keperitan yang melanda...
bertahanlah sayang...
mungkin ada hikmah diatas semua ini...
selamat tinggal sayang!!!

YA!!!!

Aq mmg selalu senyum agar kau bahagia bersamaku...

Aq mmg selalu gembira agar kau tersenyum ketika bersamaku...

Aq mmg selalu ada agar kau dapat lepaskan kesedihan yang kau alami sekarang...


TAPI!!!

Kau sedar tak aq menangis setiap malam kerana menahan kesakitan apabila kau memilih org lain...

Kau sedar tak aq menangis apabila kau masih mencintai org lain selain aku....

Kau sedar tak aq kesedihan apabila aku tidak dapat untuk menakluki hatikau....

Kau sedar tak aq menahan rasa kecewa apabila kau dimiliki org lain...



YA!!!

Memang aq selalu menangis...

Memang aq selalu kesedihan...

Memang aq selalu kecewa...



TAPI TUE SUME AQ ANGGAP SEBAGAI SATU CABARAN UNTUK MEMULAKAN SESUATU HUBUNGAN!!!!

Sabtu, 17 Mac 2012

aku akan jadi apa yang kau mahu aku jadi....

i want to be an elephant...
so i can control ur heart...

i want to be leopard...
so i can be the first person in ur heart....

i want to be cat...
so i can be by ur side everyday...



akan aq jadi pasu kalau kau menjadi bunganye...


akan aq jd kereta kalau kau menjadi pemandunya...


akan aq jadi bulan kalau kau menjadi bintangnya...


akan aq jadi bumi kalau kau menjadi makhluknya...

7 WISHES AQ !!!

1 . Aq na jadi lelaki yang baik untuk wanita yang mencintai aku....


2 . Aq na pegi haji ngan family aq....


3 . Aq na bawak family aq pegi melancong kat Paris,Venice and Makkah....


4 . Aq na kahwin ngan pompuan yang betul2 sayang n cintakan aku...


5 . Aq takkan curang ngan wanita yang aq sayang n cinta....


6 .Aq na dpt kerja yang halal n mampu untuk aku bahagiakan keluarga aq nanti...


7 .Aq na buat satu malam yang special untuk si dia...

Selasa, 13 Mac 2012

MARKETING....

test marketing!!!
alhamdulillah aq dapat jawab...
huhuh...
bersyukur sangat2....
nasib baik laaa....
mmg aq brsyukur sgt2...

BOWLING!!!!!

na maen bowling lg!!!!
sebelom nie jarang giler main bowling...
pasnie aq balik kg,sedara2 kene prepare tok belanja aq maen bowling 3 frame...
heheheheheh

MARKETING!!!!!!

esok test marketing!!!
satu pon aq ta paham....
Waaa!!!!
cmne na jawab nie....
peningnye pale aq....
na cabut pale pastu cuci gune clorox jew...
boley tak???

BACKGROUND!!!!

trying to change my blog background...
looks nice when i copy from my cousin blog...
kihkihkih...
sorry girlz....
suke lak aq tgk blog ko...
aq amek link die auw...
hahahahahah

Ahad, 11 Mac 2012

hang out ngan sedara2 aq sumenye...
bez gilerrrr!!!!
t lau kowg balik lagi kite kuar agi ek...
main bowling sampai kul 2 pagi...
hahhaha....
na ajak main snooker korg ta reti...
main bowling je laaa.....
tp syokk gilerrr!!!!
walaupon kalah but the most important are kitowg sume epi even penat kene tolong owg kahwin...
hahahahahahha

Ahad, 4 Mac 2012

perkataan kapel tue macam aku rase na lupakan je laa...
aku ta perlukan kapel sekarang nie...
kapel nie menyusahkan hidup aku jew.....
aku lagi selesa sendirian...
hahahahahhaahhaa

Sabtu, 3 Mac 2012

fEdY fAd!lAh!!!



dia yang telah mencuri hatiku...
baru rapat ngan dia sedangkan dah kenal dia dari awal sem lg...
huhuhu....
skang da jatuh sayang pulak...
hahahahhaah

mangsa keadaan!!!!

cuba untuk menjadi yang terbaikk sehinggakan diriku dijadikan mangsa keadaan...
suka sangat kalo aku jd mangsa keadaan kan??

kau tak tau kew aku nie da jatuh hati kat ko...
susah ke kau nak faham??