Khamis, 3 Mei 2012

PERUBAHAN BESAR!!

skang aq da tau hala tuju kehidupan aku...
aku akan menuju kew arah kebaikan seperti yang ibu bapa aku na tengok...
aku da banyak kali lakukan kejahatan..
macam2 benda aku da buat yang sakitkan hati ibu bapa aku..
mungkin da sampai masa aku berubah...
aku kena pikirkan tentang masa depan aku yang aku akan lalui sebentar lagi..

hidup aku nie macam dalam botol je..
ta pernah keluar dari kesalahan yang sama...
kesalahan menyintai orang yang sama...
hahahaha....
aku nak berubah!!!!

SYA MAAFKAN ABG K...
BERMULA ARINIE PERASAAN ABG KT SYA DA JD ABG N ADK AGKT JE...
TAK LEBIH...
MENCINTAI SYA ADALAH SATU KESILAPAN BESAR..
TAPI KENANGAN KITA ADALAH SATU ANUGERAH YANG AMAT ISTIMEWA BAGI ABG...
ABG SGT9 MERINDUI KENANGAN KITA...
PAHIT MANIS TELAH KITA LALUI BERSAMA....

SELAMAT TINGGAL!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan