Sabtu, 14 April 2012

ta tau ape aq tulis benda ape....

aq da ta tau na tulis ape kt blog aq nie...
coz da ta de bnda yg epikan or sadkan aq skang nie...
aq skang da macam ta de perasaan laaa...
ape org na buat kat aq , aq da ta kisah dah...
asalkan dorg wat hal dorg n  ta kaco hidup aku sudah...
masok campor dalam hidup aku n korg tau r ape akibatnya...
Perghhh!!!
da macam gangster lak aku nie...



malam nie awie datang taman aku...
lepas abis konsert mesti dia nak pergi teluk cempedak...
hahahah...
tau tau je laa an...
pangkat besar...
huhuhu...
famous laa taman aku pasnie..
ade artis dtg...
tapi aku pelik laa....
cuber laa wat ceramah agama kew...
ape kew....
bez jugak...
panggil ustaz azhar idruz kew,akhil hayy kew,fadzilah kamsah kew...
bez laa jugak...


tapi ta pe...
janji kita ta gaduh sesama masing2 cukoplaaa kan...
huhuhuhu...




tue jew laa aku ley update wat masa skang nie....
ta tau na update ape da....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan